Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Сесіна І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Перегудова Т. В. Напрями зменшення наслідків прекарізації при застосуванні аутстафінгу [Електронний ресурс] / Т. В. Перегудова, І. М. Сесіна // Часопис економічних реформ. - 2013. - № 4. - С. 106-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Cher_2013_4_19
| 2. |
Сесіна І. М. Теоретико-методологічні аспекти оцінювання адаптаційного потенціалу працівників [Електронний ресурс] / І. М. Сесіна // Бізнес Інформ. - 2014. - № 2. - С. 253-258. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_2_46 Розроблено теоретико-методологічні рекомендації щодо оцінювання адаптаційного потенціалу працівників як важливої передумови розвитку працівників і забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Наведено авторське трактування адаптаційного потенціалу як можливості пристосовуватись до середовища з метою досягнення соціально-економічних цілей підприємства. Він є властивістю людини як виконавця трудових функцій і здатністю до опанування нових методів роботи, пристосування до нових умов праці, опрацьовування інформації, а також комунікативною властивістю. Одночасно він є сукупністю мотиваційної, професійної, інформаційної та інтеграційної складових людини. Під час оцінювання адаптаційного потенціалу запропоновнао поєднання методів "3600" і попарного порівняння, що сприятиме підвищенню достовірності результатів. Серед критеріїв оцінювання адаптаційного потенціалу виокремлено: коефіцієнт загального стажу за фахом, коефіцієнт стажу за фахом у межах даної організації, коефіцієнт посадового досвіду, коефіцієнт оперативності виконання робіт; самостійність опанування нових методів роботи, швидке пристосування до нових умов праці, здатність опрацьовувати швидко значний обсяг інформації, мобільність працівника, високий рівень працездатності за різних умов праці, кмітливість у будь-яких виробничих випадках, здатність формувати міжособистісні взаємовідносини в колективі, психологічні особливості.
|
|
|